علی حب نقی

علی حب نقی

علی حب نقی - هر روز بهتر از دیروز
علی حب نقی

علی حب نقی

علی حب نقی - هر روز بهتر از دیروز

با خدا

 خــــدایاامــــــروز دلم را به تو می سپارم


 دلــــــــی که همچون یک دفتــــر

 پــر است از غــم، دلتنگی،  گناه و آرزو

 خـــــــدای من با دستـــان مهـربانـت قـلمی به دست گیر

 و به لــطف خود ...

 پاک کن گناهانم را

 خط بزن غم هایم را

 تایید کن آرزوهایم را
نظرات 2 + ارسال نظر

http://www.downloadsoftware.ir/dragon-naturallyspeaking-preferred-v-10-10-000-078.php

reza 1393/01/15 ساعت 13:19 http://www.wikilinkes.ir/page/help

سلام
دوست خوبم با عرض تسلیت بابت دهه ی دوم ایام فاطمیه
ممنون از مطلبتون،در صورتی که مایل شدید لینک این پستتونو تو سایتم ثبت کن،تا بازدیدکنندگان سایت من وارد وبلاگت بشن و از مطلبت استفاده کنند.
شما هم به جمع وبلاگنویسانی بپیوندید که با ما هستند از بلاگ اسکای،رز بلاگ،بلاگفا،میهن بلاگ ،بیان و پرشین بلاگ...
همچنین در سایت من میتونی بانک ایمیل وبلگنویسانو ... را رایگان دانلود کنی و در تبلیغاتتون ازش استفاده کنی
و هم اینکه اگر به یادگیری زبان اهمیت میدی میتونی کدینگ و تصویرسازی لغات را در سایت من رایگان دانلود کنی و فقط با یکبار خوندن اونهارو به ذهن بسپاری!!!
من پیشنهاد میکنم حداقل یکباراز سایت من دیدن کنید
70%مطالب وبلاگهای امروز را یکجا میتونی در سایت من ببینی و ازشون استفاده کنی
www.wikilinkes.ir/page/help
info@wikilinkes.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد